tisdag 7 oktober 2014

det är bara jag

Jag vet att jag är en person som tar myckett plats
Jag är en person som är svår att leva med , Jag är osäker på mig själv & tro inte på att någon eller något ska tycka om eller älskar mig för mig
Jag vet att jag är krävande
jag vet att jag är känslig
Jag vet att jag kan vara tjatig & gnällig
Jag vet att jag kan få andra att bli tokiga
ALLT DET VET JAG
men trots det så är jag bara jag
& lite bekräftelse är inte alls för mycket begärt om det kan lugna min inre oro eller?

Jag kämpar med mitt inre varje dag
efter allt jag gått igenom & går igenom är det svårt för mig att hantera livet
Men jag kan bara vara den jag är & göra mitt bästa som den personen
som människa , som mamma , som flickvän/sambo
ser mig med lite mer förståelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar